21/11

Godmorgon mina sötkorvar! Hur mår ni idag? Själv mår jag alldeles utmärkt! Jag mår så himla bra idag, men de gör jag väl eftersom de är fredag! Dagens planer är att vara med Hanin, hon sover här som vanligt men vi måste upp tidigt imorgon eftersom jag måste till skolan, det är öppet hus så jag måste. Men jag är bara där ett tag och sedan åker jag hem till Thomas och sover där från lördag till söndag. 

Igår, jag vet inte vad som hände med mig men jag hoppade runt som en galning och sen kom jag fram till att jag ska ha magrutor till i sommar! Hahaha! Alla mina vänner blir säkert hur förvånade som helst eftersom jag inte tränar något eller någonting. Men nu är de ändring på de! Jag och Hanin ska börja simma en gång i veckan, och sedan kör jag en rullgrej hemma som är grymt jobbig att göra! Det känns verkligen i magen när man kämpar och de är ju bra! Nej men magrutor ska de väl bli. Men inte värsta sexpacket direkt, men iaf så att de syns lite :)
Det blir inget långt inlägg nu eftersom jag bara sitter i handduk och behöver göra mig iordning för att hinna, ni vet föna håret och allt de där! Men jag skriver mera ikväll kanske, om jag inte har för mycket för mig :).
PUSS!
Morgonens härligaste låt med Håkan Hellström!
Jag älskar dig Hanin, min bästa vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0