16/11

Godkväll allihoppa! Fy vad jag har blivit dålig på att skriva! Men nu har jag iaf saker att skriva om och jag har tid, så varför inte skriva? ;)
Jag har varit med Hanin hela helgen. Vi har inte gjort så mycket men kul har vi haft! I fredags kom Haninballen hem till mig runt sju tiden kanske, sen gjorde vi inte så mycket faktiskt satt hemma och snacka mest. I lördags, haha! Vilken härlig kväll. Dagen började med att vi åkte in till stan, kolla lite på skor och sen delade vi på en kebab. Vid halv fem tiden började vi röra oss hemåt, kom hem och åt med mina föräldrar. De blev libanesisk mat, hur gott som helst! Jocke har ju varit kock så han kan ju de där :)
Lite senare kom grabbarna hem, Charlie hade varit och jobbat och Vincent hade varit med sina vänner. Hanin och jag drog ut på en promenad och gick över två timmar! Åkte till gubbängen med Skruttan och mötte upp Micke och prata lite med honom. Sen tog vi tåget tillbaka till hökarängen och gick raka vägen hem och sedan börja vi ringa runt till folk och drev lite ;) Haha verkligen no life, men fy vad jag skratta ska jag tala om för er! De var länge sen jag skratta så mycket, sedan ringde vi och drev med en gubbe som stöna :S Haha! Fy ...
Sen inatt, eller inatt och inatt, i morse rättare sagt. Jag vaknar vid halv sex av att mamma kommer in och säger att Thomas är försvunnen? Jag förstår ingenting, hon säger att hans bror är i telefonen så jag tar telefonen men de var var inte hans bror inte .. någon annan unge som började fråga massa saker. Men vem ringer folk halv sex på morgonen på en söndag?! Blev lite irriterad .. Sen kunde jag inte somna om! Låg vaken i en halv timma mist och bara tänkte. Men sen somnar jag äntligen och vaknar vid tolv igen och då gick jag bara upp och prata lite med mamma och Jocke om vad som hänt och dom förstod som vanligt. 
Senare den morgonen gick Hanin och jag upp och åt en underbar frukost! De blev rostade macka med mosad avokado på och lite aromat! Hanins och min favorit :). Haha, kanske låter äckligt men vet ni hur gott de är?! Man är i himlen när man äter de, tro mig! :)
Oj .. klockan är redan kvart i nio. Jag kanske ska börja städa upp lite i mitt rum. Ser för taskigt ut ..
Men nu ska jag blibättre på att skriva blogg, eller iallafall försöka! Önska mig lycka till!
Puss och gull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0