9 Maj / Thea&jag

Hejsan hoppsan ! :)
Jag har precis badat Thea och borstat ut hennes hår, och de tog ju en evighet att göra de. Men tillslut blev vi klarar, hon satt och skrev aj ganska mycket, men hon var duktig och stod ut. Hon fick två flätor så de hennes hår inte  blir lika tovigt imorgon. Nyss satt hon och mumsade på glass och nu sitter och med papi i sackosäcken och kollar på talang - 08. Dom som är med där är så otroligt duktiga !
Just nu väntar jag bara på bättre tider. Har inget bätter för mig.
Imorgon ska jag nog in till stan och fika lite med Hanin :). Ska bli härlig att komma iväg och göra nåt, men de är inte säkert eftersom papi kanske  drar med mig på nåt. Men jag ska kämpa med att åka och fika :).
Nej men snart blir de antagligen jag som får läsa en bok och natta Thea om inte pappa gör de.
Skriver kanse mera senare, puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0