9 Maj/ Önskelista. &var är papi ?

Var är papi ? - Han har inte ringt eller hört av sig, och jag har inte pengar på mobilen. Så vart är han ? Han hör väl av sig snart antagligen. Jag mår lite illa känner jag, kanske ska ta nåt att äta ? Jag är sugen på tacos och pasta med pastasås ! MATGALEN ! Haha. Jag måste städa upp i mitt rum idag Igen. Jag förstår inte att de kan bli så stökigt snabbt ! Fast så stökigt är de inte. Bara vid sängen ... typ.
Juste ! Jag fyller år om nästan en och en halv månad ! Kanske ska skriva en önskelista ? (: - Ja de gör jag !

 Smycken.
 Parfym.
 Tavlor.
 Nät över sängen så de blir en prinsess-säng.
 Ny mobil.
 Bärbar data kan man ju drömma om.
 Kläder.
 Doft ljus.
 Och presentkort på Gina eller nån roligt affär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0