9 maj / happy happy.

Sha sha ! :)
Nu är jag klar, ändrade lite med mitt hår. De blev en hästsvans ist (ovanligt .. inte). Men den blev rätt fin :) .
Jag ska börja röra mig mot Malins jobb alldeles strax. Tror jag ska börja gå fem i. Då hinner jag köpa pengar till luren också. Prima ballerina.
Haha, Thea är så gullig, hon är en riktigt pärla :) .
Jag står ute på ballkongen och spanar och så ser jag henne gå där med hennes färg glada klänning och hennes otroligt fula keps, haha. Hon är en riktigt blomma :). Riktigt smart för att bara vara fem år faktist. Ni ska höra henne när hon ska förklara massa saker, hon uttrycker sig så bra ! Jag är riktigt stolt över henne. Min pärla de de där. Hon och papi somnade i soffan igår, de var de gulligaste jag sett !
Men nu har jag inte så mycket mer att skriva. Vi hörs senare !
Ha en underbar dag i de här sommar vädret !


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tänkte väl^^ Lite kallt kanske^^

2008-05-10 @ 15:02:22
URL: http://happylifeofmine.blogg.se
Postat av: ida

haha yes, im lovit it! ;)

2008-05-10 @ 17:53:17
URL: http://iidaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0