8 Maj/ Fixar&trixar

Hejdär !
Min kära syster har nu hjälp mig med bloggen, men jag är inte riktigt färdig än. Hon ska hjälpa mig lite till :)
Våra bloggar ser nu i stort sätt likadana ut ; www.murriis.blogg.se , nästan iallafall.
Jag är lite sugen på kladdkaka. Men vi har inga ägg hemma så de blev ingen kladdkaka för mig del. Jag får väl kolla ifall vi har nåt annat gott hemme :) .
Anyway, imorgon blir de skolan för min del. De är fredag och jag ska nog vara med T. Vi får se vad vi hittar på, kanske kan släpa ut han på en promenix eller så kan vi bara slöa som vanligt ? ;) Eller varför inte umgås med folket ? De är ju inte så roligt att sitta inne en fredag, men iblandkan de vara lite småskönt att bara slöa.
Men nu ska jag gå och få något i magen, sen ska jag sätta mig och slappa framför datan som jag har gjort hela dagen, eller så sätter jag mig ute på ballkongen och njuter av solskenet. Have a nice day !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0