7 Maj/ Jag har ont..

Hejsan gott folk ! Hoppas allt är bra med er, för med mig är de inte riktigt toppen. Jag kan inte stäcka på ryggen när jag går för då får jag riktigt ont i magen. Vi pratar inte vanlig mensvärk, utan här är de så man smäller av. Men annars mår jag väl skapligt, lite trött. Var med på en lektion idag sen gick jag hem och sov från tio tror jag och vaknade runt ett av att Sanna ringde mig. Sen dess har jag bara legat i sängen och slöat. Kollat på tv och smöjt in mig, ska nog gå och värma på värmekudden och lägga på magen så kanske de känns lite bättre.
Mami är också hemma, hon har varit de hela veckan.
Anyway, jag måste nog plugga lite idag också, har musikprov imorgon tror jag, och på fredag har jag svenskaprov och nåt mer prov om jag inte minns fel. Vi skulle ha engelska verb idag, men dom kan jag faktist. Mamma satt och pluggade med mig igår och förhörde mig och de kändes bra att jag kunde dom !
Nästa vecka har jag prov i NO på fredag, och NO är inte riktigt min grej så de är nåt jag måste sätta mig med och plugga på. Om jag minst får G på alla prov och de går bra på alla förhör får jag hela barnbedraget ! Så de är ganska självklart att jag kämpar mer än vanligt. Hoppas de går bra !
Jag håller på med en jätte bra bok också, Blåögd heter den, jag älskar att läsa den !
Funderar på att lägga mig och läsa lite kanske. Eller gå och prata lite med mamma och be henne massera mig lite, jag har lite ont i nacken.
Igår kväll, jag vet att jag skulle ha skrivit men jag var så otroligt trött. Jag duschade och sen la jag mig i sängen, och precis när jag höll på att somna så ringer T mig, haha. Nej men de var ju roligt att han ringde mig :) . Saknar ju han redan.
Men nu ska jag faktist gå, skriver kanske mer ikväll ifall jag orkar. Ha en bra fortsatt dag ! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0