5 Maj / hemkommen.

Nu är de bestämt, jag ska klippa mig den 28 maj. Jag och Sanne var och beställde tid idag hos mina favoriter, Mor&dotter, dom är så otroligt duktiga på att klippa och färga ! De ligger i Hökaränges centrum. Kanske låter lite konstigt att de ligger vid ett pundar centrum, men dom är riktigt bra på att klippa ! Jag har klippt mig där några gånger och jag har alltid blivit lika nöjd varje gång :) . Men då har de varit Annika som har klippt mig, eller så heter hon Anna. Jag har ingeaning, dom heter ju likadant där, haha :) . Jag klipper mig klockan fyra, och jag ska nog inte klippa av mig håret. Jag ska försöka förklara hur jag vill ha de ; Jag vill klippa upp överhåret eller hur de nu kallas, och så vill jag att underhåret ska vara längre, sen ska jag nog klippa en liten gullig lugg hade jag tänk om jag vågar :) . Fast inte ens lugg som hänger ner i ansiktet, även fast de är jätte fint så vill jag faktist inte ha de, jag vill ha en sne lugg på nåt sätt, inte en vanlig som man har bakom örat, utan en annan sort. Vet inte riktigt hur jag ska förklara den, men jag får väl leta i nån tidning :) . Och om jag inte bli nöjd så växer de ju alltid ut.

Jag var lite smått grinig idag faktist. Däckade på två lektioner, men vi kollade bara på film på den första om hur man gjorde reklam, och på den andra satt vi och läste/snackade. Vi var bara nio st i klassen idag, alla andra skulle på basket men den var inställd så som flesta drog hem. Så de har varit en ganska lugn dag faktist. Skönt, inte så mycket stress, men jag har en del att göra. Har spanska och engelska, sen skulle jag ha matteprov nåndag. Och No. Men de är dom sista proven innan vi tar sommarlov ! Halelulia ! :)
De ska bli så skönt att få sommarlov ! Bara ta de lugnt och umgås med alla vänner ! Men jag ska nog vara borta i tre veckor i Katrineholm. Malin och Dino åker till Kroatsien i Juni, jag tror iallafall att de var Kroatsien.
Ett ställe jag vill besöka under mina år på jorden är Thailand, jag har aldrig varit där ! Och till Frankrike vill jag åka :) . Låter så mysigt !
Eller vad säger ni ? Verkar de inte lite små mysigt att bara åka utomlands ? Bara dra iväg nån vinter ? Låter helt utmärkt tycker jag.
Men de var faktist allt från mig denna gång ! Ha en trevlig fortsatt dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0