4 maj/ natt

God kväll alla natt bloggare !
Sitter här med Sannapannapyttipanna och är hungrig, en kebab skulle sitta fint ! :) Våran dag har vari ganska mys, Sanna kom hem till mig runt fem, och när vi kom hem till mig bytta jag bara tröja och så drog vi in till Farsta och åt lite donken food. De var ett par ungar där som aldrig kunde vara tysta, dom satt verkligen och skrek. Jag blev galen, men vad ska man göra ? Alla förstår ju inte att man inte ska skrika på en *host* restaurange *host*. Men ientligen så spelar de ingen roll om man är på donken eller en skit fin restaurange, man ska bete sig som folk och inte sitta och skrika.
Anyway, efter vi hade ätit gick vi och solade en stund :) . Riktigt skönt faktist, fick nog lite färg på mig. Lite red in the face i think, smällar man får ta.
När vi kom hem så började vi fixa oss inför kvällen (Vi hade inget spec panerat, men man kan aldrig veta vad som kommer hända, så de är lika bra att göra sig iordning.)
Vi blev på jätte bra humör oc h började dunka musik så de bara dånade om de, haha ! Och jag, som aldrig kan stå stilla när musiken är igång ställer mig upp och kör värsta dansen och Sanna gör likadant ! :) Hahaha. !
Men efter allt dansade och fixade kom vi tillslut ut, Turken ringde upp mig och vi skulle träffa dom men så blev de inte, dom skulle till tyresö och träffa min kusin. Och allt slutade med att dom skulle bli nerslagna, och Sanna och jag gick bara runt i hökarängen och .. njöt av att vara här ? - Nejdu, hökarängen är inte nåt man njuter av. Man är bara här om man måste, haha.
Vi var överallt i hökarängen, sen när vi skulle hem så gick vi pundarväge. Men precis innan vi svängde in på pundarvägen så gick de tre killar bakom oss och två tjejer, inget mer med de. Dom var lite smått onyktr, men vi fortsatte gå, svängde in på pundarvägen och så hör vi hur dom skriker, "Bruuudar!" Usch, dom följde aldrig efter oss typ hela vägen hem och nu håller Sanna på att däcka, vi ska gå och äta och njuta av maten !
Imorgon kommer Thomas, och vi ska täffa Duvan :) .
Men jag skriver väl antalgen mer imorgon ! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0