29 Maj / Godnatt gott folk.

Jag har slutat skriva lika mycket som jag gjorde förut ? - Jo jag vet, men nu är de sista veckorna i skolan och dom sista proven och jag har så mycket att göra ! Plugg, pojkvän, vänner, städa. Så ser min prioretering ut just nu dom här veckorna.
Jag känner mig lite små förkyld också, täpt i nästan och låter som en höna entliget Isabell :).
Jag har fått en soffa i mitt rum, en vit en :). Och Sanne ska inviga den inatt, haha. Jag som trodde att de var jag som gick göra de.
Imorgon åker vi till katrineholm också, och jag hoppas på fint väder så jag får inviga min bikini ! Inte den jag beställde för inte så länge sen, utan den svarta.
Idag var de ju hur varmt som helst ! Jag åt tre glassar, haha. Men de va gott. Sen träffade jag Thomas, och vi städade lite och fixade i rummet. Men de slutade med att vi satt och lyssnade på musik och bara pratade om allt&inget. Riktigt härligt faktist.
Jag har inte så mykcet att skriva, imorgon börjar jag kl tio. Får lite sovmorgon misann. Hur skönt som helst. Jag ska upp halv åtta och duscha. Men nu ska jag springa och hämta ett täcke till Sanne sen ska vi väl slå på tvn och sen ska jag slå en sista pling till älsklingen och kolla hur de går för honom att komma hem, de var ju tydligen stopp. Skumt .. Men han skulle ringa när han var hemma som tur är :). Hoppas hans mor hämtar han så jag slipper oroa mig .. Jag låter som en gammal tant som oroar sig för sina barnbarn, haha. Jag vet, men nu är de så att jag verkligen inte vill att nåt ska hända min älskling !
Men n måste jag hämta ett täcke, skriver mer imorgon, puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0