28 Maj / Klippning.

Godmorgon godmorgon !
Idag klipper jag mig på mor&dotter klockan fyra ! :) Sen ska mami klippa sig vid fem, lite roligt tycker jag.
Hoppas alla blir nöjda och glada !
Anyway, idag slutar jag tidigt och jag har idrott, jag har redan lagt ner idrottskläderna i väskan så jag är redo att köra gärnet ! Haha, nej inte ge allt kanske eftersom jag har ont i halsen men jag ska verkligen försöka idag ! Känner att jag måste bygga upp lite muskler i kroppen. Min lillesyster som är nio år yngre är nästan starkare än mig, haha och de är lite jobbigt ska jag tala om för dig ! Eller rättare sagt, de är hemskt om hon blir starkare än mig. Då kommer jag ju idrotta varje dag och allting.
Men jag tycker Thea är duktig, hon har börjat på fotboll och hon säger att de är kul :).
 Jag får ta och åka och kolla på hennes träning nångång så jag får se. De skulle vara lite roligt, jag får väl ta med mig Thomas så får vi kolla :). Han tycker ju också om att spela fotboll.
Nej nu orkar jag faktist inte skriva, skriver mer när jag kommer hem och då ska jag ta bild och sätta in sen blir de plugg för mig hela dagen/kvällen ! Jag fick reda på igår att jag skulle göra massa prov som jag har missat på torsdag, så de är bara att köra ! Plugga plugga plugga !

image122
Hejdå håret !








Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag vill läsa fler och bra bloggar. Finns massor, men bara vissa som man fassnar för. Dem som har det där lilla extra!

Kan du hjälpa mig med att skriva din/dina favorit/läsvärda bloggars bloggadresser till mig?!

Kankse är det din blogg?

2008-05-28 @ 07:29:52
URL: http://Angelicahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0