27 Maj / Två veckor kvar !!!!!

DE ÄR TVÅ VECKOR KVAR TILL SOMMARLOV !! Kan ni tänka er ? Året har bara rusat iväg :). Galet skönt när de blir sommarlov, bara umgås med vänner och bada, sena kvällar och allt ! :)
Jag kan knappt vänta, jag har inget tålamod.
Och imorgon är de fem månader för mig och min älskling. Tiden går så fort :).

Anyway, just nu sitter jag i skolan och pratar med mina vänner och kollar på lite Thailand-bilder. De är ett land jag ska åka till innan mitt liv här på jorden tar slut. Den saken är klar. Dom flesta har ju redan varit där men jag har faktist aldrig varit där och jag vill åka dit. Bara åka dit och ta de lugnt och umgås. Låter inte de härligt ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0