27 Maj / Jo men godnatt då.

Tänkte bara skriva godnatt för jag tänkte lägga mig i sängen och slå på tvn.
Jag känner att jag har lite små ont i halsen, tack Sanna ;). Haha, nej men de är faktist mitt fel, jag drack ur samma flaska som henne, men inte trodde jag att jag skulle bli smittad, men jag hade visst fel :O. För nu sitter jag här med ont i halsen, men de ska inte hindra mig att gå till skolan imorgon :). Jag ska ju träffa Thomas imorgon ? Så nej, då kan jag bara inte vara hemma :).
Haha, jag hade galet roligt idag när vi var på morris, vi hade tårt tävling och min tårta vann, haha. Melissa, jag och Janette hade gjort den :). Kan nog sätta in en bild på den så ni ska få se vårat mästervärk.

Snart är de skolavsluting också ! Och då ska Hanin och jag på grönan och ha de skoj ! Hahaha. De är sjukt hur mycket jag älskar dig, göllan.
Men nu ska jag lägga mig i sängen, puss puss !

... De gick inte att ladda upp bilder just nu, konstigt .. ?
Men jag gör ett försök imorgon ! :)
Hejåhå !

Kommentarer
Postat av: sanna

haha, sanna äger på att smitta alla :D

2008-05-27 @ 11:31:05
URL: http://sannasvedberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0