23 Maj / Skolan

Tjena mitt bena ! Jag sitter här i skolan och tar de lugnt, vi är bara åtta pers i klassen idag om man räknar med mig. Alla andra är på basket match.
På luchen sprang typ Sanne och jag hem och hämtade min cykel och cyklade tillbaka till skolan, haha - de måste ha sätt lite roligt ut när två blondiner kom på en cykel och kunde knappt hålla balansen. Jag ska nog filma nångång när vi cyklar så ska ni få se,  men jag vet tyvärr inte hur man sätter in filmer i bloggen. Hjälp ?

Som sagt var så ska jag vara med Sanne idag och imorgon ska jag in till stan med Hanin. De är inte säkert att jag ska träffa Thomas på söndag .. tråk tråk. Jag som saknar honom ! Men han kanske ska åka till Göteborg till en vän, hoppas de går bra mitt hjärta. Du får hälsa så gott till han :).
Men fyfasen vad jag kommer sakna dig ! Hur kommer detta gå ? Frågan finns i huvudet hela tiden. Men de gäller väl antagligen att vara stark och kanske vara sysselsatt i stort sätt hela tiden så kanske tiden går fortare. Och på tisdag nästa vecka är de fem månader för mig och Thomas. Jag älskar dig.
Jag slutar snart också, tjugo över ett är min dag slut. Tjugo i tolv är denna lektion slut. Sista har vi bara slöjd med Gertrud (Barbro). Jag ska väl antagligen sticka då som vanligt, eller så springer Sanne och jag in i omklädningsrummet och står där inne och spanar ut över slöjdsalen, haha värsta kungariket ;).
Jag kan sätta ut bilden på tröjan & bikinin som jag beställde i typ tisdags.



Bikinin har jag beställt & tröjan med, fast tröjan ska vara svart ientligen :).
Va tycker ni ? Själv älskar jag dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0