22 Maj/ Fyfasen vad jag älskar dig.

Hej bloggen ! Vet ni hur otroligt bra jag mår ? Jag har en underbar pojkvän, underbara vänner, och en underbar familj. Kan de bli bättre tro ? Nej jag tror nog inte de :). Jag älskar verkligen mitt liv.
Jag var med homas idag, eller nyss typ & jag saknar han redan. Fyfasen vad jag älskar dig.
Haha, vill ni veta en lite skojig grej som hände föe en sund sen ? Klart ni vill :) - Haha, Thomas och jag är påväg till bussen, så går jag en bit bakom honom så säger jag ; " Jag hoppar upp på din rygg nu!" Och så börjar jag springa och jag kommer upp på hans rygg men jag känner att jag håller på att ramla av så jag ber han hoppa upp mig, så han böjer sig framåt och jag klotar över och ramlar ner på backen, hahaha ! Men jag feceplantade iaf inte, jag tog emot med händerna och hamnade på min höft så nu har jag lite smått ont i den. Men men, kul var de iallafall :).
Imorgon är de fredag också & jag har ingeaning vad jag ska göra, jag kanske är med Sanne eller nåt, på lördag ska jag iaf in till stan med Hanin :). Och på söndag ska jag träffa min underbara pojkvän.

Imorse hade Matilda och jag lite kul kan man säga, hon spelade upp en grej på sin mobil när man hörde mig asgarva, och då kunde ja inte hålla mig för skratt så jag satt och asgarvade åt mitt skratt och ni tror inte att hon spelar in de med ? - Jo minsann, två inspelningar fick jag höra & jag skrttade lite mycket varje gång :).
Sen blev ett fönster krossat idag i klassrummet, ojsan ojsan. Äsch, de går att laga.
Sen på idrotten spelade vi fotboll och jag hade lite smått ont i foten men jag var med iaf. Och mitt lag låg självklart under med typ 20 poäng men sen blev jag arg och sket i mig fot, gav mina örhängen otill David och började springa som en dåre. Hahaha. Lina var på hugget ;). Nej men jag kände att laget behövde lite hjälp men vi förlorade iaf, men de va bra kämpat tycker jag ! :)
Men nu ska jag städa upp lite i rummet och få nåt i magen,  morsningkorssning !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0