20 Maj / Ingen rubrik.

Godmorgon allihoppa, ganska härlig dag idag faktist. Jag har precis varit ute med lillen och gått våran mogonrunda :). De var inte så kallt ute, eller jag trodde att de skulle vara kallare faktist.
Jag börjar halv tio och slutar kvart över tre, så de blir en kort idag, riktigt skönt. Sen ska jag träffa Thomas och vi ska väl antagligen bara ta de lugnt och umgås :).

Va tyckte ni om bilderna jag slängde upp i förra inlägget eller hur va de ? Jag tror de var förra inlägget, anyway, var dom fina ?

Nu ska jag faktist ta och bädda sängen lite snabbt och kanske få i min nåt att äta.
Morsning !

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej , kläderna suger häst kuk

2008-05-20 @ 08:57:12
Postat av: malin

nej du suger hästkuk

2008-05-20 @ 11:38:11
URL: http://murriis.blogg.se
Postat av: /benny

ganska moget..

2008-05-20 @ 15:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0