19 Maj / Idrottsdag.

Godmorgon godmorgon !
Idag har vi som sagt idrottsdag och Sanne ska komma till mig idag så ska vi cykla till Farsta ip, haha, jag bara älskar och cykla :).
Jag kan nog ta med min kamran så ska jag be Sanna ta lite kort eftersom inte hon skulle vara med tror jag.
Nu ska Sanna börja cykla mot mig och nu väntar vi bara på att Sanne ska komma & på att Thomas ska ringa :).
Vet ni vad jag vaknade av imorse ? - En gnällande hund. Jo så de va bara för mig att resa mig upp och öppna dörren. Hon ville inte ligga inne hos mig längre bara för att mami va uppe, haha. Men hon sov hos mig hela natten som hon brukar göra :). Lite halv mysigt tycker jag faktist. De blir iaf varmt ! :P
Mohaha, nej men nu ska jag borsta tänderna, slänger upp lite bilder ifall jag får några lite senare under dagen. Puss !

Kommentarer
Postat av: Anonym

grr, sexig du är Lina!
SAJK

2008-05-20 @ 08:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0