18 Maj / Sallad är godast !

Hej hopp gummi snopp ! Hahaha, allt bra med er ? Med mig är de underbart ! Jag ska snart hoppa in i duschen och föna mitt hår innan de är för sent ! Jag har varit så duktig att jag har gjort min sallad till imorgon, jag har ju idrottsdag imorogon så de blir sallad till lunch ! De är godast så tycker jag. Spec om den har avokado i som min har, muuuums :).
Jag har varit med min älskling idag också, vi har mest myst framför tvn hela dagen, ätit lite och krigat, haha. Men de är ju inte spec ovanligt för våran del :).
Ja ni .. de hra inte hänt så mycket idag. Jag pratade lite med Hanin i telefonen om en tjej som verkar vara helt misslyckad i huvudet. Ursäkta mitt ordspråk men, va fan är de för fel på människan ? Jag blir så arg på henne ! Hon verkar inte ha spec mycket vett i huvudet den tjejen. Diss på henne.

Nog pratat om henne, man blir bara arg när man tänker på henne.
Som sagt, imorgon har jag idrottsdag och jag ska kämpa .. tror jag ! :) Hahaha. Nej men jag ska göra mitt bästa, men jag är ju ingen idrottsmänniska direkt men jag ska försöka och göra mitt bästa, måste tänka posetivt !
Men nu mina kära ska jag hoppa in i duschen, skriver kanske ett litet godnatt inlägg innan jag kryper ner i sängen och läser lite.
Lina Fanny F. /
Morsning !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0