17 Maj/ Hos kusinerna :)

Hejsan hejsan, sitter här med Charlina på övervåningen och lyssnar på musik och skriver lite blogg :).
Vi har kollat på en jättre bra film, Switch  heter den. Den var riktigt bra faktist. De handlade om en kille som åkte skateboard och sen flyttade han till Voss och skulle börja åka snowboard men de gick ju åt pipsvängen med de. Men tillslut så lyckades han faktist :). Blev lite smått imponerad att han aldrig gav upp. Riktigt starkt av han tycker jag.
Ja ni .. jag, min kära bror och Josse hoppade lite studsmatta för några timmar sen, haha. Och jag brukar vara sån som hoppar som en galning men jag tror faktist jag har blivit lite fjollig, haha. Jag ville inte hoppa högt, jag hittade en perfekt höjd som jag ville fortsätta hoppa men icke, dom skulle göra så jag hoppade verkligen skit högt, haha. Skitungar ;).
Nej men nu ska jag vara lite social. Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0