15 Maj / Skolan

Hejsan hejsan !
Jag sitter här i skolan och vi ska göra en skvaller tidning om skolan men jag tog en liten paus och började skriva här ist :).
Efter den här lektionen har vi idrott tror jag, och jag ska vara med !  Herregud, jag blev förvånad själv när jag bestämde mig för att jag ska vara med. Men ibland måste man ju röra på fläsket ? ;) Hahah, även fast jag inte väger så mycket så behöver jag bygga upp mina muskler. Jag har ju verkligen inga muskler alls, haha. De är nästan lite pinsamt. Men de är bara att börja träna :).
Jag funderar ju på att börja cykla på kvällarna, ska försöka dra med mami också, hon behöver också lite muskler tycker jag, haha ;).

De är bara jag, Sanne, Lissi och Will som sitter i den här datansalen, alla andra sitter i den dåliga som inte har nåt ljud. Hatar att sitta här inne verkligen, men som tur var fick jag min älsklings plats i datasalen :). Sitter alltid på samma plats och får jag inte den platsen lacka jag (a). Mohaha.
Nej men nu måste jag tyvärr återgå till mitt arbete. Pusshej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0