15 Maj / Godmorgon.

Godmorgon godmorgon !
Härlig dag i dag förutom att de ser ut som de kommer börja regna närsomhelst. Lite tråkigt tycker jag, för jag är ju sån som tycker om när de är soligt så man kan ligga ute och sola hela dagen !
Anyway, jag har varit ute med lillen på en morgon promenix och de var lite smått härligt tycker jag. Jag har till och med hunnit bäddat min säng ! W O H O ! Och de är fortfarade städat i hela lägenheten (: .
Jag känner mig lite små stolt eftersom jag städade hela lägeneheten igår och jag ute med lillen och allt.
Jo men de blev inte mycket sagt den här morgonen, men äsch, dagen har precis börjat och jag slutar fyra idag så de lär ju hända lite mer.
Tudelululu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0