14 Maj / Puh ..

Puh .. äntligen är jag klar. De gick visst fortare än vad jag trodde.
Nu har jag skurat golvet, torkat fönstren, dammsugit, dammat och varit ute med lillen. Helt underbart att jag är klar. Nu får jag sätta mig ner i fem minuter sen ska jag gå och göra mig lite mat, sen lite senare blir de väl en runda till med lillen. Gud vad jag känner mig duktigt nu :).
Jag kanske ska ner en runda till lekit där Sanna&Janette är, eller så skulle dom komma hit när do m har lunch och luncha med mig :).
Jag känner mig helt andfod (Stavning?) för att jag har sprungit runt så mycket och fram och tillbaka. Men de känns ändå som att jag inte är riktigt klar än. Men jag vet inte riktigt vad jag inte är nöjd med, jag har ju torkat golv och allting, men de är nåt som inte är bra. Äsch, jag kommer väl på de snart. Men nu ska jag gå och kolla vad vi har i frysen så jag vet vad jag ska servera dom där två galningarna, haha :).
So long !!
image106







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0