13 Maj/ Godmorgon.

Godmorgon godmorgon.
Sitter här och borstar tänderna just nu, ska börja dra mig mot bussen snart och in mot stan (?).
Jag har sovit otroligt bra i natt ! Lillen sov hos mig inatt och värmde mig :). Jag låg ju och frös som en galning faktist. Riktigt jobbigt faktist. Så de var lite små mysigt när hon låg och värmde mg. Sen vaknade vi vid sex imorse av att mami öppnade min dörr och hämtade hårfönen. Så de var de bara att gå upp och köra igång. De blir en liten mys stil idag eftersom de är så otroligt skönt ibland.
Imorgon är jag ledig också, eller ja, jag ska städa hela huset och så och få 100 kr som hela skolan ska skicka till Bolivia tror jag att de var.

Ja ni, jag har inte så mycket mer att skriva. Har inte hänt så mycket denna morgon förutom att jag gjorde illa min fot. Fast de var ifrån helgen men ont har jag ! Kan inte lägga foten på golvet utan att jag dör av smärta.
Nej men idag blir de en lugnt dag, har matteprov sen typ slutar vi eller nåt ? Jag har nog bara halvdag idag för att vi ska på rättegång.´
Anyway, i helgen ska jag nog sova hos kusinerna. Myspys. Dom skulle tydligen vara ensamma hemma och mami och Jocke skulle också bort så de blir väl så att jag åker dit och sover där och har de mysigt med dom :).
De var allt från mig denna morgon ! Pusshej !

Kommentarer
Postat av: Linda

Tackar så mkt=) Jag hoppas också att det går bra på fredag=)

Hur kommer det sig att ni ska skicka pengar? Det är ju hur bra som helst att en del skolor gör så! Synd att inte min gör det.

2008-05-13 @ 09:33:59
URL: http://happylifeofmine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0