12 Maj / Klockan tickar framåt.

Som rubriken säger, Klockan tickar framåt med full fart ! Jag som nyss tyckte klockan var innan sju, och nu är den över, de var som tusan.
Idag är de måndag igen och jag är lite små trött. Men de är bara bita ihop och köra. Kliar i ögonen så de blir jobbigt, näsan är täpt och jag känner mig seg. De skulle vara lite små skönt att få krypa ner i sängen igen och somna om. Men nu är de bara skola i två dagar sen är jag ledig på onsdag, eller ledig&ledig, vi ska samla in 100 kronor till ett fattigt land och skicka de till dom(100 kronor var), och sen kör vi igen på torsdag. Idag slutar jag fyra, sen efter skolan ska jag till morris med alla tjejer. Så jag är hemma runt sju tror jag.
Nej men jag ska börja röra på mig alldeles strax, skriver mera ikväll.
Puss puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0