12 Maj/ Home sweet home.

Äntligen är jag hemma ! Känner mig helt slut. De har varit en lång dag, men väldigt mysig faktist. Dom första lektionerna var jag sjukt seg, visste inte vart jag skulle ta vägen. Men sen på slutet flöt de på, Sanne och jag skrattade som galningar, haha :).
Sen när vi slutade gled vi in till morris jag och alla brudar. Vi satt och pratade om sex och varför man har de och med vem osv. De va faktist ganska intressant och höra vad andra tyckte och tänkte och man själv började tänkte om lite.
Haha på vägen dit blåste vi upp en kondom och jag som inte kunde låta bli sprang och trök upp den i foks arlse, sen när vi såg ett par småbarn så skulle vi trycka under den under min tröja men då sprack den, haha ! Sanna och jag höll på att skita ner oss för att de var så roligt !
Just nu funderar jag på ifall jag är hungrig och vill äta lite kycklingsallad. Men vi får se hur de blir med den saken senare. Just nu sitter jag ju och skriver blogg.
Imorgon ska vi till nån rättegång, spännande spännande. Vi skulle ientligen börja halv tio som vanligt på en tisdag, men ist får vi börja åtta för att vi ska dit. Oh herregud.
Jag har på något vis ställt in kroppen på att jag får lite smått sovmorgon på en tisdag, men nu .. ? - hur ska jag orka ? Får be mami sätta på värsta dunken så jag vaknar till liv, haha :).

En timma senare ..  Jag gick och tittade på Dr.Phil. Och denna gång handlade de om barn. Mami och jag var ute och cyklade också, de var hur härligt som helst ! Kanske de är något att börja att göra på kvällarna ist för att sitta hemma framför datan och skriva blogg hela dagarna ? - Haha. Men de känns helt underbart att komma iväg och känna vinden mot ansiktet och bara köra. Helt underbart.

Dr.Phil
De handlade om tonåringar som skulle bli mammor. Han sa någonting om att ifall tonåringen blev gravid, blev hela familjen de. Och de ligger någonting i de han säger, för som ung mamma behöver man mycket hjälp. Och när man inte har något jobb blir de ännu tyngre, vem ska försörja barnet ? - Antagligen den blivande mammas föräldrar. Alltså gubben på tv 4+ har rätt.
Jag blir så farsenerad av att han alltid har en lösning på allt. Killen kan allt, eller allt&allt, han kan lösa allt rättare sagt. Jag är imponerad. Kanske de är något program man ska börja kolla på ?
Brukar du kolla på Dr.Phil ?

Alldeles strax ska jag väl antagligen hoppa in i duschen och frächa till mig lite.
Imorgon har jag matteprov också och jag känner att jag kan de !
Riktigt härligt faktist.
De var allt från mig denna gång.
Ha en trevlig fortsatt kväll ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0