11 Maj/ Segdeg.

Hejsan hejsan allihoppa !
Hoppas ni har haft en trevlig dag ute i solskenet, jag har legat ute på ballkongen med T och stekt idag. Fick nog lite färg på mig iaf, sen har vi grillat ! De var jätte gott. Sen gungade Thea och jag och kastade boll & allt :). Efter maten blev jag lite små seg. Så T och jag gick och la oss i sängen, men inte ostört, nej icke sa nicke, Thea skulle vara med oss hela tiden, men de var lite mysigt de med. Vi låg och busade och de blev självklart böghög och jag hamnade underst. Jaja, smällar man får ta verkar de som ;). Men sen när Thea och papi åkte hem så låg T och jag och pratade :). Och sen skulle han kittla mig så jag låg ju och skrek som en galning & ingen hjälp fick man inte. Haha, äsch. Kul hade vi iaf :)
Nu känner jag mig helt slut, funderar på att hoppa in i duschen en snabbis och krypa ner i sängen så jag får ordentlig sömn en natt iallafall.
Jag är sugen på grillade champinoner (stavning?), fast jag åt de idag :).
Riktigt gott faktist ! Men dom tog väl antagligen slut, hah.
Kanske finns nåt annat gott ?
Ska nog ta och leta efter nåt gott, i think.

Jag satt och tänkte lite och kom fram till en sak.
De finns en tjej, nämner inga namn, men just den tjejen var jag väldigt bra vän med för inte så länge sen.
Men på senaste tiden har hon blivit .. äcklig ?
Förlåt men de är min åsikt, och hon har skrivit sina texter om folk jag känner,
och dom texterna har inte varit dom vackraste.
Skyllt ifrån sig kanske man ska säga ?
Men iaf,
hon är blivit så äcklig och omogen och har förlorat min respekt helt !
Förut, jag accepterade henne, eftersom hon var min vän. Inget konstigt med de.
Men nu, bilderna på henne förklarar allt.
Jag umgås inte med henne längre, jag skriver inte till henne längre,
jag vill inte ha nånting med henne att göra längre.
Hon är inte den samma goa glada som jag lärde känna.
Hon har gått och blivit äcklig och billig.
Stackare säger jag bara ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0