11 Maj/ Hemma hos papi.

Hallo !
De är riktigt härligt väder ute idag ! Har suttit ute på antanen (stavning?) hemma hos Dino.
Min dag igår var riktigt mysig ! Hanin och jag träffades i gullmarsplan sen tog vi tåget till medis, de var meningen att vi skulle fika men de blev att vi gick runt och pratade lite smått. Sen hamnade vi i slussen och vi gick och köpte glass och en dricka och gick och satte oss där. Och där tillbringade vi nästan hela våran dag. Vi satt där i några timmar, sen så började vi gå igen, och både blev riktigt sugna på kebab. Men alla kebab kioskar var stängda så de blev donken i tc ist. Sen satte vi oss på bänkarna vid fontänen och njöt av donkenfood. Sen blev de tåget till gullmars och bussen hem. Jag var hemma runt halv tio, och då var ingen hemma. Så jag ringde upp en gammal vän och bad han komma förbi, och de gjorde han :). Men sen visade de sig att papi inte skulle komma hem och han ville inte att jag skulle sova själv så Dino kom och hämtade mig och vi åkte och hämtade mami och Jocke. Vi var hemma runt halv ett sen satt jag, Dino och Malin och pratade. Sen blev de att atakera sängen och jag somnade nästan direkt. Jag var riktigt slut.
Och nu är jag hemma igen och jag har duschat och jag ska träffa T idag. Papi ska skjusa hem mig runt halv två, så kan jag byta om och lite sånt. De är ju så otroligt varm idag ! Och de är riktigt härligt.
Men imorgon skulle de tydligen bara bli 12 grader ute hörde jag. Inte kul, inte kul .. Men de blir nog varmt snart igen !
Ingen sol på ballkongen här inte. Var är solen ? Jag tror de kikar fram på våran ballkong alldels strax faktist.
Men nu ska jag fixa mig iordning och lyssna på min raggae och njuta av den ;).
Tudelululu ! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0