HEMMA !

Hej hej !
Kom precis hem. Har varit ute vid tuben med Sanne, Janette, Odin, och Philip. Sen kom de hur mycket folk som helst ! Wille kom, Tony nån Niklas och jag vet inte vilka mer som kom.
Wille, Odin och Philip skulle till rampen och grilla, dom försökte självklart få med mig men jag orkade inte. Hahah, Wille började mobba mig för att jag va halvpolack, fast jag skrämde han lite och sa att jag kände polska maffian ! HAHAHA ! Sen så springer Philip runt och snackar i telefon med min kära kusin som var på mc och åt två glassar, tjockis ;) !
Men innan allt de här så satt vi på grillen och åt lite tjockis mat. Riktigt gott faktist, sen efter de gick vi och satte oss vid tuben, jag hoppade upp på nåt som man höll sig i, sen satt vi där ett tag. Sen började vi röra oss mot rampen och hem till mig.
När vi nästan va hemma hos mig så kommer Jeppe och Tim springades, aspackade. MYS.
Jeppe kommer fram till mig och bara ; HEJ LINA !
Jo men hej hej ! :)
Ääääsch. Sen ringde jag Pontus och han sa att jag skulle ringa han sen hela tiden ! HAhah, men nu pratar jag med han på msn istället :).
Nej men nu orkar jag faktist inte skriva mera.
Puss, L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0