Godmorgon !

De blir ju inget långt inlägg denna morgon eftersom jag inte har så mycket tid på mig.
Idag ska jag nog bara plugga, har glosor till i morgon tror jag att de var, sen har jag SO tills på fredag, sen nästa fredag har jag matte prov. Det är bara att köra på ! Slutar tidigt idag och har idrott. Packade idrottskläderna lite snabbt och sen in i badrummet och borstade täderna, jag sitter som vanligt med en tandborste i munnen som jag alltid gör på morgonen. Hahaha. Jaja, men jag ska gå om tio minuter och ska få de sista gjort. Skriver nog mer när jag kommer hem eller ikväll, ska inte vara med Thomas idag, han kommer imorgon ist.

Dagen ; Ett par ljusa jeans, ett linne från Gina och min Hökarängströja. (Ganska mys stil idag)

[Sätter nog in lite bilder när jag kommer hem]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0