GOD KVÄLL !

God kväll alla glada !
Jo, jag vet, jag borde inte vara vaken nu. MEN JAG ÄR JU HEMMA HOS SANNA ! :)
Vi har varit med Thomas heeela dagen, nästan :) Ni ska bara veta vad vi har gjort, hahaha. När vi va ute i snön så kommer Thomas springades emot mig och ni tror inte att jag ramlar ? - Jo, Lina Flachsbinder ramlar och börjar som vanligt att gap skratta ! Jo men jag låg ju där i snön och hade Thomas över mig, lite tungt, men mys. ( Smällar man får ta. )
Den senaste tiden, alltså .. de har ju varit lite knas mellan mig och Thomas och vi har gjort slut, men vi är tillsammns .. igen (a) . Äsch, jag är galet kär ska jag tala om för er. Så alla dom här "deppiga" inläggen, SKIT I DOM ! :)
Nej men nog pratat om de. Hur mår ni ? Är allt bra med er ? Gjort nåt skoj på sistonde ?
Jag har bara umgåts med mina vänner denna vecka :) . Har snackat alla otroligt mycket faktist.
Idag sover jag ju hos Sanna, sen imorogn ska vi vara lite barnvakt till Julia - Sannas lillesyster.
VI SKA ÅKA SNOWREJSEEER ! LÄTT. Hahaha, man får väl göra undantag ibland :) .
Var ju ute i kylan idag hela kvällen känns de som. Skit kallt ska du veta. Såg ut som en snögubbe idag också, jag la mig ner i snön för att kolla upp på stjärnorna, och så kommer Thomas och sparkar snö på mig. Snällt, va ?
Han bara skratta, men va ska man göra ? ;) Han är för underbar.
Äsch, jag orkar inte skriva mera, jag är trött. MEN JAG SKA INTE SOOVA ! :)
Pusspuss, / L

image80image81
Bilder från kryssingen. ( Lite sent inkomna, jag vet )

Kommentarer
Postat av: Emelie..

Ha det bäst !! :):) btw. snygg blogg du har !! :):)

2008-03-28 @ 18:33:15
URL: http://meemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0