30 Juni / Godnatt

Jag tänkte bara skriva ett litet godnatt inlägg innan jag och mitt hjärta går över till vårat söta hus :).
Hur har eran dag varit ? Min har varit ganska lugn, suttit och spelat tvspel med Thomas.
Sen hoppade jag in i duschen och min käraste gick in och spelade nåt rallyspel, jag trodde minsann att han skulle vara inne hos mig när jag hade duschat klart men ack ... jag fick smsa han och be han komma in men de slutade med att jag kom inte till han ist för han va så lat ;). Mohahha.

Haha, Thomas mormor och hans mor Jeanette drack lite vin senare, kanske lite för mycket ? ;) Men de va härligt att se dom glada :).
Imorgon ska vi upp tidigt för att tåget går 13.33, så nu ska vi gå och sussa eller slänga på en film.
Hoppas ni får en härligt fortsatt sommar.
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0