3 Juni / Sanne, Sandra, Nilab & Fredde !

JA MÅÅ DOM LEVA ! JA MÅ DOM LEVA ! JAG MÅ DOM LEVA UT I HUNDRADE ÅR ! JAVISST SKA DOM LEVA, JAVISST SKA DOM LEVA, JAVISST SKA DOM LEVA UT I HUNDRADE ÅR !!!! GRATTIS ALLA FÖDELSEDAGSBARN SOM FYLLER ÅR IDAG ! :)
Sanne, Sandra, Nilab & Fredde !  Hoppas ni får en underbar dag i de härliga sommarvädret ! :)
PUSS PÅ ER !


--------------------------------------------------------------------
Jo men de var min morgon sång :). Haha, vad tycker ni ? Nej men man måste ju sjunga för alla födelsedagsbarn, eller ? :) Jag tycker de iaf.
Godmorgon förresten, jag kom upp för sisådär .. tio minuter sen, och nu har jag tvättat håret och snart ska jag sätta på mig lite kläder och föna håret sen går jag en liten runda med lillen, jag har ingeaning vart hon är ju nu, men jag ska nog hitta henne :).
Igår somnade jag som en liten fem åring, jag var så trött ! Och jag som sa till Sanne att jag skulle vara vaken till tolv, men jag somnade faktist. De va så mycket i mitt huvud så jag hade verkligen ingen ork.
Men nu mina vänner måste jag sätta på lite musik och börja ´fixa mig inför dagen !
Hoppas ni får en härlig dag och hoppas de är lika soligt hos er som de är hos mig ! Puss puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0