21 Juni / Hemma igen

Hejsan hejsan.
Nu är jag ju hemma igen. Vi var i Uppsala igår ifall jag inte redan hade skrivit de, men iaf, vi var där med pappa.
Och pappa badade ! :O Jag blev fullt förvånad. Thomas och jag satt i solstolarna hela dagen/kvällen och tog de lugnt.
Vi busade lite med ungarna där och sånt där. Thea följde efter oss som en galning, sen blev hon kompis med Alexandras ungar. Men dom följde efter oss så fort vi skulle ut till bilen eller vad som helst.
Men men, smällar man får ta ibland antar jag.
Just nu sitter Thomas och leker med Thea och pappa ligger i soffan och här sitter jag.
Vi ska alldeles strax åka till ica maxi och handla lite, och jag ska kolla på skor när  vi ändå är där :).
Dom brukar ju ha lite fina skor där ibland. Billiga också, de är ju bra. Kanske inte den bästa kvalitén men de duger !
Har ju lite kris med skor just nu även om inte alla tycker de eftersom jag är skokungen så har jag faktist lite kris.
Så jag hade tänk och kolla lite där iaf.
Sen på söndag flyger Thomas och jag. Hur skönt som helst.
Hahah, jag måste bara berätta, inatt när Thomas hade somnat så låg han och pratade i sömnen, och de ända jag hörde var ; Tyyyyyyyst ! Jag är bäst. Hahahahahha ! Sen hörde jag bara mummel.
Sen var de ju hur varmt som helst !  Men de är nog inte så konstigt, jag sov i mjukisar och ett linne.
Men jag kände att jag inte  ville sova som jag brukar göra eftersom de var första gången jag var hemma hos Alexandra (pappas brutta.) Så de blev så.
Men nu ska vi alldels strax åka, pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0