12 Juni / Snart åker jag

Jaha ni, de blev inte ett inlägg igår kväll eftersom jag var så trött. Jag somnade strax efter tio, och vaknade vid halv nio av att jag fick sms men de var lika bra de. Men jag gick inte upp direkt, utan jag låg kvar med lillen och myste lite och sen vid nio tiden drog jag mig in i duschen och nu är jag redan klar :).
Ska alldeles strax gå till bussen och åka och möta Thomas, entligen får jag träffa dig igen ! :)

Vet ni hur varmt de va om mina ben imorse ? Solen lös in på täcket så de blev hur varmt som helst !
Jag vill inte ha solsidan på morgonen ! ;).
Mami & Jocke har ju typ ingen sol på deras sida av huset, haha. Ibland på ballkongen.
Men nu orkar jag inte skriva, skriver antligen när jag kommer hem eller imorgon, puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0