10 Juni / Godmorgon

Tjenis penis ! :)
De blir inte ett långt inlägg eftersom att min pärla kommer hit alldeles strax.
Jag sitter och spanar efter papis bil men ser ingen än så länge :O.
Men han sa att dom skulle komma lite över åtta :). Så vi får väl lita på de.
Ja ni, idag slutar jag nog runt elva tolv faktist. Vi har en lektion nu på morgonen sen ska vi se niornas kabbare.
Jag har inte så mycket mer att skriva just nu, de har inte hänt så mycket denna morgon.
Jag har varit ute med lillen en liten runda, sen har jag gjort mig lite iordning. Försov mig en liten stund men vaknade av när mami ringde.
Men nu mina kära är jag uppe och jag är vaken, nu väntar jag bara på att skitungen ska komma :).
Puss puss.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra dag :)

2008-06-10 @ 08:25:12
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0