11 Juli / Hos Micke

Jo men hejsan gott folk :). Sitter hemma hos Micke (Thomas bror) och softar lite som planerat. Vi har ätit lite tjockisfood, alltså pizza. Och ikväll blir de kebab, haha :). Men ingen av oss orkar att laga nåt så ja, de blir så ibland.
Imorgon ska jag träffa Hanin en stund, sen ska jag träffa Thomas igen. Jag sover antaligen hos honom då Precis som idag. Ja men just nu händer de inget spec, vi sitter inne. Thomas sitter vid tvn och jag sitter här och lyssnar på regnet utanför. Lite tråkigt att de regnar faktist .. Jag hoppades ju på sol hela sommaren men ack.

Nu sitter jag och pratar med Duvan (bästavän). Vi har inte pratat på ett tag men de är bara för jag har fått nytt nr, eller jag har bytt till tre då fick jag ett nytt nr med så jag kunde andvända telefonen. Men jag kommer ha mitt gamla nr sen när de har blivit förflyttat till tre. Men nu ska jag kolla runt lite på datan och kolla ifall de finnt någe kul att göra :). Morsning !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0