jag blir så trött

Jag blir så trött på alla dessa människor som bara kollar på utsidan hos folk.
När dom inte ens ger dom en chans så dom kan visa hur fin insida dom har. Men de finns ju människor som bara kollar på utsidan.
Vi säger så här, en kille har hittat en tjej, hon är inte en av dom snyggaste eller en av dom dom populäraste men han tycker om henne väldigt mycket, så han berättar om henne för sina kompisar & dom säger självklart vad dom tycker.
" Hon är ju inte snygg " " Henne kan du ju inte bli tillsammans med, hon är ju ful "
Vad gör killen då ? Jo han slutar att snacka med henne pga sina kompisar.
Jag säger inte att de är bara med snubbar de här händer för de har själv hänt mig.
Men tillslut så hittade jag en underbar kille. Jag tycker att han är jätte söt och jag tycker om han som han är. Sen skiter jag i vad mina vänner tycker. För mina vänner måste väl ändå acceptera att att jag älskar han ? Rätta mig om jag har fel.
Jag tycker bara att de är så otroligt skumt att vissa kan göra så. Tycker man om nån eller tillochmed älskar den personen så tycker jag de är fel att komma och säga alla dessa ord man inte vill höra, för då kanske man börjar tänka till och då kanske du kommer fram till att han är inte den killen som du trodde & du dissar honom och tillslut så visar de sig att du har gjort världens misstag.
Jag kan inte sitta och säga vad du ska göra men jag hoppas att du förstår vad jag menar att du alltid kan ge henne/honom en chans.
Men de är ju en annan sak om han/hon behandlar dig som skit och ni bara bråkar.
De jag menar är att ta en titt på insidan. Är den helt underbar så vad väntar du på ?
Rätta mig gärna om jag har fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0