godmorgon !

gooodmorgon !
de är lördag morgon och jag har riktigt ont i huvudet ! men skit i de , jag hade tänk att berätta en grej.
asså, de är så att min dröm är att bli modell, men vems dröm är inte de ?
men nu är de så att jag har pratat med min mor och hon och jag ska ta lite kort och skicka in de till nåra som kommer kolla på bilderna, sen får vi se vad som händer ! :)
mamma och jag har pratat om aatt jag har kunnat bli modell ett tag nu, för jag har ju längden inne, jag är 174 cm lång. men jag måste börja träna också och så får jag ge allt på idrotten ! för de här är verkligen en grej jag vill göra sen lång tid tillbaka ! & mina vänner säger att jag kan bli de och jag tror själv att jag kan de. så vad väntar jag på ? kör bara !! hahah.

Jag funderar på att åka hem till mamma idag, men jag vet inte om jag orkar. men min far kanske kan va lite snäll och skjusa mig. men mamma ska träffa min farmor idag och dom ska ut och äta, men de gör ju inte mig nånting. Sanne elr nån kan ju alltid komma och hålla mig sällskap.
juuste. igår satt pappa och jag och kollade på en jätte bra film ! Jag tror att den hette guld kompassen. trodde inte att jag skulle gilla den men den va riktigt bra ! Och sen tittade jag på Juno. den va också riktigt bra !
sen vid två så gick jag och la mig, fast jag va inte så trött så jag smsade Duvan och Thomas. men båda två sov .. sen så smsade jag Eric och han va vaken ! , jag blev jätte glad för att nån va vaken , hahah . men han va så tråkig att smsa med så att jag blev trött så jag somnade.
ajaa , jag skriver mer sen antar jag ! §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0