4/12

Tjenamors! Hemma idag med och jag har fruktansvärt ont i magen .. känns som allt jag har ätit kommer ut fel håll. Men vi får hoppas på de bästa! Tänkte skriva ett litet inlägg innan jag rusar iväg till tunnelbanan och möter storesyster. Vi ska till farsta idag, hon är så snäll att hon följer med mig till läkaren (nej jag vågar inte gå själv). Sen ska vi äta lunch där och kollar på lite julisar. Men ack .. jag har inga pengar. Men jag kan ju alltid kolla lite :). 
Jag ska gå om ca 10 minuter och innan de ska jag hinna byta byxor till jeans. Känner att jag inte vill åka i mjukisar. 
Men jag hinner inte skriva så mycket mer, men jag skriver när jag kommer hem, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0