27/12

Förlåt för att jag har varit väldigt dålig på att skriva men jag har inte haft lust att skriva alls.
Igår blev de ganska sent för mig och pappa eftersom att han satt och spela hela kvällen och jag satt vid datan, höhö. Men vi kom väl i säng runt halv två tiden. Men precis när jag hade somnat så vaknade jag av att Sandra och Sickan kom hem, och de tog mig kanske en kvart att somna om. Sen vaknar jag att jag får sms och jag hatar när jag blir väckt av sms, de är nog de värsta jag vet. Så tjugo i tre i natt regnade de in sms till mig, folk som frågade om jag var vaken osv. Jag varnar er, smsa/ring mig inte mitt i natten om de inte är något viktigt för annars blir jag rasande ska jag tala om för er, hehe.

Jag ska berätta lite för er om min julafton på landet. Vi hade hur mysigt som helst, de var min familj plus kusinerna och Dino såklart! Jag blev jätte nöjd med sakerna jag fick :).
Sen hade vi öppen spis och julbord, de var verkligen hur mysigt som helst.
Men jag får faktiskt fortsätta att berätta senare ikväll eller något för nu ska jag prata med min älskade vän Sanna! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0