22/12

Hola chickas! (Stavning?)
Nej men tja, kom in för ett tag sen. Var ute och gick med mamma, Jocke och hundarna. Charlie och Vincent (Mina bröder) tog fyrhjulingen. Jag tog mina röda gummistövlar så jag inte skulle bli blöt och jag höll mig varm :). Haha, jag älskar mina röda gummisar faktiskt. Fast dom har jag kvar här på landet eftersom de brukar vara ganska blött här och vi brukar ju ta promenader i skogen. Precis som idag. De är verkigen en helt annan luft här! De är så jäkla härligt att vara här ibland alltså. Man slipper stan och allting, har knappt någon mottagning på telefonen så folk får ju knappt tag på en. Om man har tur så har jag telefonen med mig, vilket är ganska ofta. Haha. Men när vi är ute och går brukar jag lämna den eftersom man vet aldrig vad som kan hända i skogen! Jag kanske plumsar i vattnet eller något liknande?! Hahaha, låter precis som jag ;)
När vi var här förra helgen så körde vi ju fast med fyrhjulingen, fast vi satt vi tre personer på den också så de är inte så konstigt. 

Igår kväll satt vi och titta på Heartbreak hotel på fyran, jag satt och skratta så mycket! Filmen påminner så mycket om mig och Hanin faktiskt, haha. Hon skicka en bild till mig på msn som jag tänkte slänga in i slutet av inlägget. 
Men fy, jag saknar Hanin så fruktansvärt mycket :( Vi ska äta tonfisksallad när vi träffas igen har vi bestämt, haha! 
Men de ska jag faktiskt göra idag med :). Jag ville att dom skulle köpa de till mig så bestämde dom att vi skulle äta de allesammans. 


Måste bara sätta in den här låten, den påminner mig om så mycket som hänt förr. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0