19/12

Hejsan hejsan!  
Klockan är bara strax över nio och jag känner mig helt slut i kroppen. Känner mig inte på toppen humör just nu men de funkar, jag har så jäkla ont i magen bara :(
Nog med klagande, jag tänkte berätta hur min dag har varit. Dagen började med att jag vaknade 07.05 av att Malin kommer in i mitt rum och Boris (nya hunden) kommer hoppandes upp i sängen och börjar slicka mig i hela ansiktet och bet mig i örat (?!). Men Malin ville inte ha han där ute när hon höll på att göra sig iordning och Dino ville inte heller ha honom så han fick sova inne hos mig imorse. Fast han är ju inte speciellt smidig, han lägger sig raklång över mina ben, och jag är ju van vid en liten limpa i sängen (alltså Skruttan, andra hunden). Men så fort man en stor padda, och de roliga är att han ligger som en padda också! Haha, han är för söt ibland. 
Men jag lyckades somna om iaf. Men jag vaknade igen vid nio tiden av att han började slicka mig i hela ansiktet igen så jag släppte ut honom till Malin och lyckades somna om ännu en gång! Eller en stund iaf, jag var tvungen att gå upp vid tio tiden eftersom jag skulle till farsta och köpa julklappar till alla idag. Jag kom hemifrån strax efter elva, gick hem till Sanne och då började de. Jag var tvungen att sätta mig ner för att jag fick så ont! De är helt otroligt hur ont man kan få i magen. Fruktansvärt ont gjorde de iaf ska jag tala om för er. 
Men iaf, vi satt och vänta på att Ronja skulle bli klar och sen kom vi entligen iväg! De blev donken till frukost för oss alla, och de var nog första gången på hela veckan jag har ätit så mycket! Då kan ni ju förstå att jag har ätit lite. 
Men sen gick vi runt lite, jag köpte julklappar till kusinerna och mina syskon. Sanne köpte en väska till sig själv, jätte gullig! 
Sedan kom jag hem, gick en runda med Boris, satt lite vid datan och sen blev de sex and the city, haha. Inte alls ovanligt :).
Men mitt i ett avsnitt får jag ett sms av Robin och han bad mig att komma ut en stund så de är klart att jag ställer upp på min baby så vi stod utanför mig ett tag och prata lite, och kanske slogs lite också, höhöh. Men vad är de man nu säger, kärlek börjar alltid med bråk? Haha jo jag tror nog fasen de! 
Mina vänner, jag tänkte göra någonting vettigt än att sitta framför datan. 
Juste, glömde att berätta! Imorgon ska jag fira minijul med min pappa, de var bara de! Ha de gött, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0