17/12

Jösses, tiden bara rusar fram! De är redan onsdag denna vecka och var mörk när jag gick och la mig igår kväll och mörk när jag vakna idag -.- Jag har sovit bort hela dagen! Känns ju lite sådär, men jag har så fruktansvärt ont i magen :( Vaknade i natt av att jag hade så ont så jag låg som en liten köttbulle och sen tittade jag på telefonen för jag skulle kolla klockan och såg att jag hade 8 sms! Men alla var från Robin där de stod att jag skulle vakna, haha snällt att försöka väcka mig när jag entligen hade somnat! Jag hade fått alla smsen vid halv 2 tiden kanske och när jag svarade var klockan halv tre och han var fortfarnade vaken! De är min lilla nattuggla de :). Men de blev inte mycket skriva då för jag somnade nästan lika snabbt, haha.  Jag berättade bara vad jag hade drömt lite snabbt och sedan somna jag om igen.

.. Jag och Malin var bara ute med hundarna. Men de blev en liten, den lilla trekantsrudan, haha. 

Iaf, imorgon blir de att handla julklappar till alla. Jag kan inte dra ut på de längre, så imorgon köper jag till alla så jag blir av med besväret. 
Men jag tänkte göra mig en kopp te och sedan plugga lite matte, sedan kanske jag slår på sex and the city som vanligt? Men de märker vi så småningom. 
Jag måste äta något också, jag har bara ätit frukost än så länge. Jag får gå och titta ifall vi har något att äta, måste börja äta ordentligt och sluta slarva med maten. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0