12/12

Klockan är 13.13 *pussar på mobilen.* Haha hej! De betyder faktiskt tur om man pussar på klockan när den är 13.13 eller nånting, när allting står samma iaf :). 
Men iaf, anledningen till att jag är hemma så här tidigt på en fredag är för att vi hade pysseldag i skolan och de var fruktansvärt tråkigt! Men nu har jag iaf slutat :). De var bara basket och sånt men jag tror man inte behövde gå på de så jag gick hem. Och om en stund ska jag sätt på mig mina uggs och gå till tunnelbanan och möta Hanin. Vi ska ha en myskväll med idol och kanske chips, Hanin snacka om att hon var sugen på pizza och de låter ju gott men mamma vill antagligen ha sällskap när hon äter så ja .. men hon kanske också vill ha pizza? :) Ska fråga henne .. (a)

Jag har skrivit väldigt lite denna vecka men jag har inte haft lust. Har haft annat för mig. Plus att jag har sovit hemma hos pappa hela veckan och de har varit ganska mycket plugg och skit så har prioriterat bloggen sist eftersom de är mist viktigt just nu. 
Imorgon åker jag, Hanin, mamma och Dino till landet iaf. Vincent, Malin och Jocke åker idag, vi ville åka imorgon så vi kommer hem till en varm stuga :). Haha. Men egentligen skulle vi åka idag men som sagt så ville vi komma till ett varmt hus.
Men nu ska jag nörda mig framför datan, ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0