30 Augusti / ..

Jag går bara runt och väntar & väntar. Men på vad ? Att Thomas ska komma hit ? Jag vet ju att han ska vara med sina vänner.
Nej jag har ingeaning vad jag väntar på faktist.

Jag satt och tänkte på en grej också ; dålig andedräkt.
Min vän har nämligen de, jag nämner inga namn. Men jag satt och prata med min vän i veckan och då satt min vän väldigt nära mig och pratade och då kände jag värstavindpusten av dålig andedräkt. Vad gör man ientligen ?
Man kan ju inte bara ; by the way , va sägs som att borsta tänderna en extra gång ?
Haha, skulle vara lite roligt faktist, fast pinsamt såklart !
Nej men nu ska jag fortsätta med mitt så kallade "väntande."
Hoppas ni får en trevligt kväll ! bye bye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0