30 Augusti / Lördag

Helö bloggen !
Idag började dagen med frukost på sängen av mor min :). Passade på att sova bredvid henne i natt för att Jocke inte är hemma och ska jag vara ärlig så var jag lite små rädd efter bion igår. De blev inte sex and the city som vi hade tänk, utan de blev en spanska skräckis. Barnhemmet hette den, den va riktigt bra fast lite för läskig för mig kände jag. Jag är inte sån som brukar ligga och tänk på sånt när jag ska sova men den filmen satte sig verkligen i huvudet !
Men när jag kom hem så var ingen hemma iaf, och jag blev självklart livrädd. Men min bebis var hemma, (Skruttan :)). Så jag satte igång att ringa mamma men hon svarade inte, jag visste att hon va hos grannen och jag ringde när jag tog utanför deras port också men ack, mamma svarade inte och porten var låst. Men jag ringde och ringde och tillslut så svarade hon och kom ner och öppnade, så satt vi inne hos grannarna en stund. Mamma drack lite och jag satt och halvsov i soffan, haha.
Men vid elva så tog vi en kvällspromenad med Skruttan och sen gick vi hem och la oss :)
Och dagens planer ser ut att jag ska åka hem till Thomas, jag sover där i natt så de blir nog inte så mycket mer bloggade idag kanske. Vi får se ifall jag orkar och har lust och ifall älskingen tillåter de ;).

Jag hade en fästing idag också ! Riktigt äckligt, och så upptäckte jag en konstig prick ... ? Så jag visade den för mamma och ifall den inte försvinner till nästa veckan så blir de att vi åker och kollar upp den. Jag är lite små nervös faktist.
Men nu måste jag fortsätta att göra mig iordning och städa rummet och allt vad jag måste göra innan jag kan börja röra mig mot älsklingen.
Ciao !


Kommentarer
Postat av: Felicia

YOUTUBE KLIPP

först så öppnar du sidan www.youtube.com, och öppna ett nytt inlägg. sen så finns det en kod brevid klippet, det står Embed ovanför, koden som är nedanför kopiera du, och sen så går du tillbaka till inlägget och klickar på en knapp där det står "HTML" sen när du får upp den rutan så ska du klistra in youtube-koden där. sen så förstorar du HTML fönstret , där det står upptatera. sen så är det bara att spara & publisera inlägget. så folket kan se det på bloggen.

2008-08-30 @ 12:35:02
URL: http://storasysteralskarmode.blogg.se/
Postat av: Felicia

när du klickat in på youtube så väljer du ett klipp ;)

2008-08-30 @ 12:35:40
URL: http://storasysteralskarmode.blogg.se/
Postat av: Felicia

hoppas du förstår.

2008-08-30 @ 12:38:09
URL: http://storasysteralskarmode.blogg.se/
Postat av: Anonym

allt bra? :)

2008-08-30 @ 14:45:46
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0