30 Augusti / Försäljning

Nu har jag rensat lite i mitt rum och jag hittade en del saker som jag inte ville ha som jag tänkte sälja här billigt :) ;


Helt oandvända skor i storlek 39. Dom kostade 200 kr, mitt pris är 50 kr.
Hör av dig om du är intresserad, [email protected]



Helt oandvända nike skor i storlek 39-40. Dom kosta 700 kr, mitt pris är 300 kr.
Hör av dig om du är intresserad, [email protected]



En jacka/kappa i storlek 36. Vet inte vad den kostade men mitt pris är 50 kr.
Hör av dig om du är intresserad, [email protected]



Klänning bara andvänd en gång i storlek S. Mitt pris är 75 kr.
Hör av dig om du är intresserad, [email protected]

             
Hur mycket örgängen som helst, de är bara att välja. Mitt pris är 10 kr för ett par.
Hör av dig om du är intresserad, [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0