24 Augusti / -

Jag vill börja mitt inlägg med att gratta Micke som fyller 24 år idag :)
Hoppas du hade trevligt igår kväll. De hade jag iaf, även fast jag inte va hemma med dina vänner utan va med din lillebror som jag älskar mest på denna jord !

Idag är de som sagt söndag, jag är lite små seg men de funkar !
Idag så ringde jag mamma en snabbis när jag vakna, vi bestämde att vi skulle mötas inne i stan och äta lite och bara umgås :). Vi hamnade i en tacobar i Hötorget, hur gott som helst var de. Sen gick vi runt och kollade lite i olika affärer, jag hittade ett linne på Gina. De va bara ett billigt skit linne som funkar till allt ientligen :). Men mamma var så snäll att hon betalade. Sen köpte hon lite smycken och strumpor till mig.
Lite senare tog vi tunnelbanan från tc till Hökarängen och handla lite där. Sen blev de raka vägen hem.

Imorgon blir de nog lite shopping. Pengarna kommer ju då. Såg en fin tunika på Gina som jag tänkte köpa imorgon. Och i fredags brann min tjocktröja upp så den kastade vi. Eller den brann inte upp, utan de var så här ; Thomas hämtade mig med moppen, jag hade väska med mig och en extra tjocktröja med mig så jag slängde över den på moppen och jag tänkte ju inte på avgasröret, så hela tröjan försvann och vi märkte inte de fören på kvällen när jag skulle sätta på mig den, haha. Tokigt de kan bli. Men jag hittade en tröja på H&M idag som jag ska köpa imorgon, tror att den kosta runt 200 kr, 300 kanske ? Jag vet inte riktigt, men den får de faktist bli om jag inte hittar nån annan. Jag ska köpa ett par vita skor också :). Slutar ju ganska tidigt imorgon så de blir ju perfekt !
Sen i helgen ska jag kanske träffa kusin, men jag ska iaf träffa Thomas :). De är säkert.
Men nu mina damer och herrar ska jag hoppa in i duschen tror jag och sedan ska jag ringa upp min älskling och få han på lite bättre humör :).
Ciao !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0