tips på låtar.

Hejsan !
Jag antar att dom flesta ute nu och har de roligt med sin nära&kära.
Själv sitter jag hemma och tar de lugnt, är en DJ för Sandra just nu när hon gör sig iordning :) . Papi och Thea är och kollar på majbrasan, men jag stod över de. De regnar lite smått tror jag, de gjorde de sist jag var ute iallafall.
Jag har hittat sjukt sköna låtar, en av dom är Kapten Röd - Kallakallacka, den är galet grym ! En annan är Martin Jondo - Rise up.  LADDA NER DOM SÄGER JAG BARA ! :) Ni kommer älska dom ! Kultiration - Om Gaia - 11 - Bakslag, den låten ör riktigt kärlek ! Där har ni en del låtar, kan en helt del till. Lite Björn Afzelius kanske ? Björn Afzelius - Som en duva, den låten är för härlig !  Eller Björn Afzelius - Sång till friheten, den är så otroligt fint och den väcker upp minnen, första gången jag såg Thomas och allt :) . Så den låten betyder ganska mycket för mig om ni förstår.
Martin Jondo - Jah Gringo, påminner lite smått om sommaren eftersom jag lyssnade sönder på den i sommras, haha :) . Men va ska man göra ? Den är ju bra (: .
Kelly feat usher - The same girl, Sannes och min låt.Vi lyssnade sönder på den med. Haha, hade den på pa och lyssnade på den när man gjorde sig iordning på morgonen och alltid ! Alltid Same girl ! :)
Men nu ska jag gå igen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0