hejhej !

Skönheter, härligt att se er igen.
Jag mötte Wille idag när Daniel och jag var på g hemåt, stackars lille Wille .. han hade fått ett batong slag på benet igår på matchen. Hahaha, rätt åt han (a) . Nej men stackare, gick runt och haltade & imorse kunde han inte stå på benet, ajajaj ;/ . Hoppas de blir bättre med benet, Wille gubben.

Igår var jag ju på teater med hela klassen, jag hade galet roligt ! De satt nåra särbarn framför mig och Sanne och han flörtade med Sanne ! HAHAHHA ! Jag dog ! Sen gjorde jag ett puss ljud och han kollade bak på Sanne och Lissi och alla började asgarva. Sen var Philip på samma teater och han hörde oss skratta hela tiden ! HAhahaha. Man satt ju med mupparna så de är klart att man inte kan vara tyst !?
Idag kom Sanne och jag till skolan klockan åtta, och vi stod och kollade på tvn som är väldigt ovanligt för våran del, men vi skulle kolla vilka lärare som var där och så. Och Roger (NO läraren) var inte där, och vi skulle haft de en timma på morgonen, men tur att Sanne bor så nära skolan så vi gick hem till henne, och där va Isabell och gjorde sig iordning fortfarade, hon sov hos Sanne igår och hon började senare än oss så hon var kvar hemma hos Sanne. Hon hade ju Sannes kyes så jag ställde mig och plingade på klockan miljoner gånger och Sanne bankade som en galning ! HAHAHAHAH !
Isabell verkade lite skitnödig när hon öppnade om jag ska var ärlig.

Idag ska Papi jag och Thea åka och köpa jeansen som har tjatat om hela veckan ! Vi skulle ientligen köpa dom igår men papi skulle på nt möte ? Så de sket ju sig, men vi tar de idag, han hade tydligen inget planerat idag.
& imorgon kansske jag ska ut i skogen till sjöstugan med Mami, Jocke och Thea. Vi får se hur jag gör. kanske stannar hemma hela helgen, har inte bestämt mig än.
Och snart är de Valborg, lite skoj tycker jag ! Undra vad jag ska göra då .. ? Parta lite med vännerna om inte Mami vill att jag ska vara hemma. Vi får väl se ! :)
Varför ringer inte papi mig för ? Äsch, han ringer väl alldelex strax, tror att han skulle hämta Thea på dagis med tre - fyra
Haha, jag och Duvan hade ju krig idag (Inte alls ovanligt). Han slog mig ! Hahaha, men jag slog ju tillbaka :) . Sen klämde han fast mig med benen när jag stod framför han och han trök skit hårt ! Men de var bara för att jag tog hans keps och han ville inte visa sitt krulhår ;) . Haha sry Duvan, men jag måste va lite elak ibland, tss.
Nej men de var alltfrån mig, puss !

Kommentarer
Postat av: sanne

HAHAHA ! DE DÄRA SÄRBARNET BOR I HÖKARÄNGEN lina !

2008-04-25 @ 23:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0